10. jun - 12. jun 2026.
Uživo: Mokra Gora, najbolje turističko selo sveta
Online: Bilo gde da si uz snimke sa događaja (6 meseci pristupa)
U junu 2025. godine, energija Drvengrada i Letnjeg Vivaldi foruma pokrenula je važne razgovore i okupila ljude koji menjaju industriju. Gotovo svi su istakli benefite lokacije, kolektivne energije i osvežene programske direkcije. Razgovarali smo otvoreno, bez filtera, i na bini i van nje.
Priznali smo krizu u industriji: manje budžeta, manje hrabrosti, manje vere u kreativnost. I zato, vreme je da prestanemo da brojimo gubitke i počnemo da vraćamo ono što nas je činilo velikima.
Letnji Vivaldi Forum 2026. godine biće mesto okupljanja svih koji veruju da se vrednosti, ideje i odnosi ne grade kada je lako, već baš sada.
"Marketing uzvraća udarac" nije ni tema ni slogan. To je obećanje. Poziv na akciju. Vraćamo samopouzdanje, hrabrost i dostojanstvo profesije. Vraćamo kriterijume, standarde i međusobno poštovanje. Verujemo da samo zajedno možemo doći do boljih uslova, zdravijih odnosa i veće odgovornosti.
Na forumu ćemo pokušati da ne ostane sve samo na rečima. Jedan od ciljeva je i potpisivanje sporazuma između oglašivača i agencija o fer pitch praksama, uz posredstvo strukovnih asocijacija.
Ostavite podatke i rezervišite jedno od 150 mesta za Letnji Vivaldi forumu za 2026. godinu. Prvih 150 koji se prijave, dobiće mogućnost da kupe kotizaciju čim iste budu dostupne u prodaji.
Letnji Vivaldi forum duže od 15 godina okuplja profesionalce iz sveta marketinga iz Srbije i regiona. Veliki broj pozitivnih komentara, osvežena programska direkcija i novi prijatelj foruma - International Advertising Association (IAA), obeležili su 2025. godinu.
Cilj je jasan - kreiranje šire platforme, mesto susreta srpske (i regionalne) marketing zajednice.
Pažljivo smo slušali. Kroz nove programske formate uspeli da pokrenemo diskusije koje čekaju da budu pokrenute i s tim u vidu sa velikim zadovoljstvom najavljujemo temu za 2026. godinu - Marketing uzvraća udarac.
Managing Partner marketing agencije Evoke i Predsednik Udruženja mladih privrednika Srbije.
Pored formalnih zvanja, Nikola je suprug i otac dve devojčice, alumni Mokrogorske poslovne škole, autor 5P njuzletera i bivši turistički vodič.
Vivaldi Forum poznaje iz više perspektiva - kao učesnik, govornik i deo organizacionog tima
Nakon prve godine u ovoj ulozi, 2025. godine, donosi nam još relaksiraniju agendu, više prostora za razmenu i hrabru temu i poziv na akciju koji obećavaju da naprave razliku.
Vivaldi forumi se održavaju u prelepom ambijentu turističkog naselja Drvengrad, u Mokroj Gori, najboljem turističkom selu na svetu za 2021. godinu.
Na forumu možete očekivati medior/senior level marketing profesionalce sa strane oglašivača, agencija i medija.
U cenu je uračunato prisustvo svim formalnim i neformalnim segmentima programa i radni materijali. Takođe, kafe pauze, osveženje sa kolačima i voćem će upotpuniti trenutke u pauzama programa. Imaćete mogućnost prisustva i učestvovanja na aktivacijama naših partnera (hedonističke radonice, iskustva u prirodi, stručne radionice i diskusije), kao i nezaboravnim žurkama u toku obe večeri. U cenu kotizacije nisu uračunati troškovi smeštaja, obroka i transporta.
Smeštaj možete da rezervišete u hotelu Mećavnik uz odabir odgovarajuće dostupne sobe ili apartmana kontakt: info@mecavnik.info ili na broj 0648830213. Smeštaj možete potražiti i u bilo kom drugom smeštajnom objektu širom Mokre Gore putem sajta Booking.com.
Do Mokre Gore vam iz Beograda treba oko tri sata vožnje. Najjednostavniji put trenutno je autoput od Beograda do Čačka, pa Ibarskom magistralom nastaviti preko Užica i Požege do Mokre Gore. Alternativno možete putovati i preko Rudnika. Kombi prevoznici koji imaju redovne ture ka Mokroj Gori su Terra Travel i Gea Turs.
U slučaju odustanka kraćem od 14 radnih dana pre početka programa podnosilac prijave/kompanija podnosi troškove punog iznosa kotizacije i povraćaj novca za kupljeni program nije moguć. U ovom slučaju podnosiocu prijave/kompaniji će biti izdata faktura za učešće nakon završetka programa. U slučaju odustajanja od programa u roku dužem od 14 radnih dana pre početka programa, moguća je zamena za drugi program ili povraćaj novca.