HomeLetnji Vivaldi Forum Online
*Preostale ulaznice sa 50% popusta
Govornici koji dolaze iz sveta marketinga, komunikacija, umetnosti, biznisa i preduzetništva svojim ličnim uvidima i iskustvima odgovoriće na pitanja u okviru teme
SEE Opportunity in Creative Ideas.
Čekaju vas neispričane priče i inspiracija za nove poduhvate i avanture – lične i poslovne.
Govornici koji dolaze iz sveta marketinga, komunikacija, umetnosti, biznisa i preduzetništva svojim ličnim uvidima i iskustvima odgovoriće na pitanja u okviru teme
SEE Opportunity in Creative Ideas.
Čekaju vas neispričane priče i inspiracija za nove poduhvate i avanture – lične i poslovne.
Pratiš svojim tempom, baš kako voliš
Ostvaruješ konekcije sa ljudima iz celog sveta
Ne čekaš pauzu za ručak, jedeš kad ti je volja
Pratiš sadržaj sa bilo koje lokacije
Možeš da ležiš ili šetaš dok slušaš govornike
Ne moraš do Mokre Gore da bi čuo predavanje koje čekaš
Live prenos Letnjeg Vivaldi foruma
Tri meseca pristupa sadržaju sa Letnjeg Vivaldi foruma
Voditelj online programa Letnjeg Vivaldi foruma
Specijalni behind the scenes sadržaj u pauzama programa
*Preostale ulaznice sa 50% popusta
Mokrogorska poslovna skola novog doba © 2023. All Rights Reserved. Using this site means you accept our Policies and Privacy Statement.
D
Dalibor Šumiga
Važno je kako vidite prilike u životu
Dalibor Šumiga je specijalist za neuromarketing i potrošačku psihologiju te osnivač i direktor biznis dizajn agencije Promosapiens. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Njemačka), Family Thinking Conference (BIH), MEKST (Srbija), HOW festival (Hrvatska), Influencer Marketing Summit (Srbija), Leap Summit (Hrvatska) i mnogim drugima. Njegova predavanja s praktičnim primjerima iz bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenima od strane publike. Dalibor je i čest gost mnogih podcasta u regiji, a epizode u kojima gostuje redovito su među najslušanijima na društvenim mrežama.
M
Marko Carević
Važno je kako vidite prilike u životu
Završio master studije na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu u oblasti telekomunikacija. Marko ima dugogodišnje iskustvo u razvoju proizvoda, kao i bankarskom i finansijskom sektoru. U svojoj karijeri nalazio se na različitim pozicijama u oblasti marketinga, odnosa sa potrošačima i razvoja proizvoda. Za sebe kaže da je pasionirani timski igrač, lider kome je razvoj tima jedan od najvažnijih KPI, fokusiran, analitičan i motivisan kompleksnim izazovima koje treba prevazići. Marko postaje deo Deltinog sistema 2022. godine kao VD direktor Ananasa. U avgustu iste godine preuzima poziciju generalnog direktora.
A
Anđelko Trpković
Važno je kako vidite prilike u životu
Početkom dvehiljaditih započeo svoju karijeru u oblasti komunikacije. Radio je na poziciji Client Service Director-a u agenciji Srebrn Tuš, zatim Driektora Marketinga u Vojvođanskoj Banci, da bi od 2004. godine bio imenovan za genralnog direktora Beogradskog sajma. Sadašnjoj agenciji se prikljucuje 2010. godine na poziciji CEO-a. Od marta 2017. obavlja duznost CEO PUBLICIS ONE za Adriatic region. U okviru sistema Publicis One koordinira rad agencija Leo Burnett, Publicis, Saatch&Saatchi, Zenit, Starcom, FMX.
D
Dragana OgnjEnović
Važno je kako vidite prilike u životu
Dragana Ognjenović jedna od uspešnijih poslovnih žena, vlasnica linija D.O., Softver Beograd i D.O. Home. Po zanimanju je modna dizajnerka. Na srpski jezik, Koko Šanel prevodi se kao Dragana Ognjenović. Jer, ono što je autorka mini suknje u svetskim okvirima, to je u našim prilikama kreatorka čiji su inicijali D. O. pre 30 godina uneli svežinu na domaću modnu scenu, kojom od tada suvereno vlada.
N
Nikola Pejaković
Važno je kako vidite prilike u životu
Nikola Pejaković je srpski je glumac, reditelj, scenarista i muzičar. Dobitnik je nagrada: za najbolju režiju na 7. međunarodnom festivalu komedije „Mostarska liska“ za režiju predstave „Narodni poslanik“, najbolju režiju na 54. „Sterijskom festivalu pozorišta u organizaciji“, „Sterijinom planu pozorišta u organizaciji“ scene u Republici Srpskoj i režiji predstave „Narodni poslanik“. Dodeljen mu je Orden časti sa zlatnim zracima Republike Srpske.
T
Tatjana Kljun
Važno je kako vidite prilike u životu
Tatjana Kljun, trener, konsultant, Geštalt kouč i psihoterapeut u superviziji, svoje tridesetogodišnje iskustvo rada na polju svih oblika kriznog komuniciranja, rada pod stresom i timske saradnje, stekla je u Ministarstvu unutrašnjih poslova, prevashodno radeći na pitanjima terorizma i organizovanog kriminala. Jedan je od osnivača Pregovaračkog tima MUP-a Srbije i bila dugogodišnji koordinator PTM kao i vođa Grupe za pregovore u SAJ.
M
Miloš Aleksić
Važno je kako vidite prilike u životu
Miloš je svoju marketinšku karijeru počeo 2008. u Londonu, radeći u digitalnoj produkciji. U Srbiji, radio je u kreativnim, adtech i medijskim agencijama, u ulogama akaunt menadžmenta i strateškog planiranja komunikacija sa fokusom na digitalne kanale za neke od najeminentnijih brendova u zemlji. Aktivno se bavi edukacijom na polju marketinga i komunikacije, kroz autorski rad u strukovnim medijima i saradnju sa edukativnim ustanovama. Na poziciji Head of Market Impact u KupujemProdajem Miloš je odgovoran za dalji rast najveće digitalne platforme u regionu, koja broji preko 2,8 miliona registrovanih korisnika.
I
Ivan Zeljković
Važno je kako vidite prilike u životu
Ivan Zeljković je srpski TV voditelj, novinar, producent i glasovni glumac. Široj javnosti u Srbiji najpoznatiji je kao voditelj srpskog izdanja TV kviza Hoćeš li da postaneš milioner? Osnivač je i generalni direktor komapnije Evans Media Group za video produkciju sa sedištem u Dubaiju sa klijentima širom Evrope, Bliskog istoka i južne Azije, uključujući dugoročne angažmane kao medijski partner Microsofta i Dubai World Trade Centre.
M
Manja Babović
Važno je kako vidite prilike u životu
Manja je studije završila u Londonu na Univerzitetu Ridžent za Global Financial Management. Tokom studija bavila se manekenstvom i nastupala na modnim revijama u Parizu, Milanu i Njujorku. Nakon završenih studija, dolazi u „Fashion Company”, gde radi kao asistent brend menadžera, a 2017. godine postaje i brend menadžer za „Steve Madden”. Od prošle godine je Brand Development Director u ovoj kompaniji i radi na razvoju i strategiji brenda, poput „Havaianas”, i kompanije „PVH group”.
P
Pavle Branković – Paqito
Važno je kako vidite prilike u životu
Pavle Branković Paqito je preduzetnik i hedonista. Vlasnik je lanca picerija Pizzagram i autor je kanala @paqito__ na društvenim mrežama na kojima prezentuje dobru klopu. Školovao se u Pragu, dodatno se edukovao u Italiji i Španiji i sa svim tim iskustvima pokrenuo je Pizzagram lanac picerija gde svojim kupcima nudi pice sa najkvalitetnijim sastojcima uz mogućnost da svaku kupite tačno u gramaži koju želite, kako biste mogli da uživate u mnogo ukusa od jednom.
U
Uroš Petrović
Važno je kako vidite prilike u životu
Uroš Petrović je autor dečjih i knjiga za mlade koje pomera granice u savremenoj srpskoj književnosti. Njegove zbirke priča, slagalica, detektivskih romana i fantastičnih priča su originalna dela koja angažuju maštu i smisao za humor. Uroš Petrović objavljuje članke i fotografije u mnogim domaćim i stranim časopisima. Takođe je dobio najprestižnije nagrade za fotografiju. On je osnivač “Mensa World Photo Cup”, globalnog foto-konkursa. Poznat je i kao jedan od najuspešnijih ljudi u rešavanju IQ X testa u svetu.
M
Miloš Skokić
Važno je kako vidite prilike u životu
Kao suosnivač i direktor projekata u agenciji Žiška, Miloš je verovatno najbolji strimer među marketarima, ali i najgori gejmer među strimerima. U retkim trenucima kada ne pokušava da skonta TikTok algoritam, verovatno razmišlja o tome kako treba da izgleda kreativni proces, i zašto rad u advertajzingu ne inspiriše veći broj ljudi.
G
Goran Jankuloski
Važno je kako vidite prilike u životu
Analitički kreativac i kreativan analitičar. Pristojan debater, ragbi 13 trener i dreser jednog tvrdoglavog psa. Bivši: plesač, osnivač Lame Joke Appreciation Society i autor na Vukajliji. Sada: podkast autor, vlasnik kreativne agencije i otac u ruki sezoni.
V
Veljko Lalić
Važno je kako vidite prilike u životu
Lalić je glavni urednik i vlasnik časopisa „Nedeljnika“, jednog od najprodavanijih i najuticajnijih nedeljnih listova na Balkanu, koji je prema izveštaju Komisije za zaštitu konkurencije u Srbiji drži 30-40 posto svih političkih i ekonomskih časopisa u zemlji. Izdavač je „Njujork tajmsa” na srpskom jeziku, prvog mesečnog časopisa „Njujork tajmsa” u istoriji, „Mond diplomatike”, kao i drugih publikacija i knjiga. Lalić je jedan od najnagrađivanijih srpskih novinara, kao i autor nekoliko istorijskih knjiga, među kojima je i bestseler o knezu Pavlu i 27. marta.
N
Nikola Vuković
Važno je kako vidite prilike u životu
Po zanimanju kreativac, dijagnoza – preduzetnik, a za dušu i ljubav prema sebi i drugima predsednik Udruženja mladih privrednika Srbije. Nikola Vuković je neobjavljeni pesnik, amaterski glumac, turistički vodič koji nije obnovio licencu, bivši odbojkaš, kolega, prijatelj, suprug i otac. Radni dan provodi u cipelama Managing Partnera kompanije Evoke Group u okviru koje deluju marketing agencija Evoke, kreativni studio Steve Noho, inkubator Enkubator i web 3 agencija Tok3n. Slobodno vreme provodi u druženju sa porodicom i prijateljima, kao i u čitanju, praćenju Premier lige, prilika za investiranje, podcast scene i generalno sveta oko nas.
V
Vojislav Žanetić
Važno je kako vidite prilike u životu
Satiričar, kolumnista, scenarista i pisac. Diplomirani komunikolog. Konsultant za tržišnu komunikaciju i jedan od prvih profesionalnih kopirajtera u Srbiji. Autor je brojnih komunikacijskih kampanj, konsultant i brand coach sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju medijskih sadržaja za domaće i inostrane kompanije. Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije od 2011. Godine.
Z
Zlatana Pavlović
Važno je kako vidite prilike u životu
Zlatana je na poziciji direktorke Lovefesta od 2014. godine. Poslednju deceniju rada posvetila je unapređivanju i razvijanju festivala od muzičkog događaja manjeg formata do jednog od najpoznatijih festivala u regionu. Na čelu je marketinške agencije Love&Brands, koja sa domaćim i internacionalnim klijentima, posluje u Beogradu punih devet godina. Ima 10 godina iskustva u vođenju poslovanja u okviru marketinških agencija i isto toliko u Event Management industriji. Ekspert je u oblasti produkcije muzičkih događaja, a iza sebe ima saradnju sa klijentima i partnerima iz različitih industrija i oblasti.
S
Stefan Gajić
Važno je kako vidite prilike u životu
Stefan Gajić je najmlađi art i kreativni direktor na marketinškoj sceni bivše Jugoslavije. Bio je stipendista pre-college programa prestižne Njujorške škole za vizuelne umetnosti (School of Visual Arts, New York) i završio je Fakultet primenjenih umetnosti u Beogradu. Do sada je radio sa nekim od najvećih kompanija i brendova. Nakon Slavimira Stojanovića, Stefan je drugi umetnik iz Srbije čije je grafičko rešenje na temu tolerancije uvršteno na jednoj od trenutno najvećih i najuticajnijih izložbi na svetu pod nazivom “Tolerance”. Njegova rešenja su se našla i na Times Square -u u New York-u.
M&S
Mirko i Stefan Lazar Lazarević
Važno je kako vidite prilike u životu
Stefan Lazar i Mirko Lazarević, dva rođena brata, napravila su pre malo manje od 10 godina jedinstven burger, koji je spoj čikaške kulture i srpskih sastojaka. Rođeni su i odrasli u Čikagu, ali su u Srbiji odlučili da pokrenu biznis 2013. kada su uvideli da nema kvalitetnih burgera na našem tržištu. Njih dvojica su pratila svoju intuiciju ili kako kažu ,,gut feeling“, ono što su osećali u stomaku, kao kada pomislite na dobar burger.
S
Slobodan Marković
Važno je kako vidite prilike u životu
Slobodan Marković radi kao savetnik za digitalne tehnologije u Programu Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u Srbiji. Već duže od 20 godina aktivno učestvuje u zastupanju i formulisanju IKT politika u Srbiji. U periodu od 2008. do 2012. bio je specijalni savetnik ministarke u Ministarstvu telekomunikacija i informacionog društva, gde je učestvovao u donošenju niza propisa iz oblasti telekomunikacija, e-uprave i e-poslovanja. Godine 2010. uručena mu je nagrada “e-Trgovina AWARD“ za decenijski doprinos ranom razvoju e-poslovanja u Srbiji.